babyiloveyoutoo

Alla inlägg under december 2010

Av babyiloveyoutoo - 25 december 2010 07:23

Finns inte så mycket nytt som jag känner för att skriva om just nu...Är för tillfället hemma hos min mamma och allt känna liksom så mycket bättre när hon *min mamma* är nära, man känner sig lugn på något vis.
Kan ju berätta om min awesome nya NIKON kamera som e AS bra på att ta närbilder...I love it... Den e så bra..

  


Kram

  

Av babyiloveyoutoo - 9 december 2010 22:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av babyiloveyoutoo - 8 december 2010 23:12

Å nu e de jul igen o nu e de jul igen o julen varar den till påsken.


Gjort en ny header som passar lite mer nu kring juletider  .


Jag både älskar och hatar julen!!!



Hat.


-Kostar pengar


-Man äter sig tjock


-Stress, stress o åter stress



Älskar´t.


-Barnens min när de öppnar sina klappar


-Den vackra, vintriga o snötäckta landskapet


-Man slipper iaf svettas


-Den underbart goda julmaten som man lätt skulle kunna proppa sig full me året ut *tomten e ju tjock men visst älskar väll alla honom ändå  *


-Den helmysiga stämningen som i stort sett bara går att få en sådan där vintrig, kylig o mörk vinterkväll med levande ljus och familjen tätt samlad


-Stjärnklar himmel, gnistrande snö och den rykande luften som yr ur munnen


-Det otroligt vackra i att se någons tindrande ögon och rosiga kinder som verkar lysa mot gnistrande snö *beror säkert på kylan som biter sig fast i hela ansiktet, o inte tala om snornäsorna sen ha ha ha*


-Det underbart roliga med snögubbar o snöbolls krig


-Fallande glitter som består av super vackra snö-kristaller o ingen e den andra lik *ta ett svart papper o spring ut i kylan när de snöar o kanske visa barnen hur vackra snöflingor facktiskgt är, eller ge någon en kärleksförklaring -Se på denna snökristallen. Visst är den vacker! Det är så här jag ser dig. Du är unik, det finns ingen annan... som är... som du*


  


Kram

  

Av babyiloveyoutoo - 1 december 2010 19:03

Man  borde leva livet baklänges!

 

    1.    Man  skulle starta med att dö och få det  överstökat.

 

2.    Så  vaknar man på ett vårdhem och får det bättre varje  dag. 

 

 3.    Man  blir piggare och smidigare och till sist är man för pigg för  att vara där,  då får man gå ner och ta ut sin  pension. 

 

 4.   Efter  ett antal år början man arbeta. På sin första arbetsdag får Du  en guldklocka.

 

 5.    Så  arbetar man i 40 år tills man är ung nog att dra sig tillbaka  från arbetslivet.

 

6.    Man  dricker, festar och har sex och förbereder sig för att ta en  paus.

 

 

 7.    Så  börjar man i skolan,  blir barn igen, leker, har inga  förpliktelser       tills man är en baby igen.

 


8.    De  sista 9 månaderna tillbringas flytande runt i fridfull lyx.  Där är centralvärme, roomservice       m.m. - och till sist lämnar man denna världen i  en orgasm.  

 

Kram

  

Av babyiloveyoutoo - 1 december 2010 18:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av babyiloveyoutoo - 1 december 2010 17:53

Denna bloggen kommer inte vara någon dagbok...skriva i exakt varje dag blogg... utan när det är något jag tänker på som jag vill ha ut, eller om något är jobbigt, det händer något speciellt, eller om jag bara vill prisa någon/något lite ha ha ha  


Kram

  

Presentation


Lite om mig o mitt liv som ensamstående 2-barns mamma vid 25 års ålder;D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards