babyiloveyoutoo

Alla inlägg under oktober 2012

Av babyiloveyoutoo - 16 oktober 2012 18:41

Åh nu har jag varit ifrån bloggen ännu mer än innan=O

Mycket har ändå hänt sedan sist=O

Numera så är jag jävligt singel...inget som jag ville igenteligen då jag verkligen gillar honom men men....livet ville väll annorlunda!

 

Mycket problem i vårt förhållande, mycket svartsjuka o mycket bråk ledde till ett uppbrått!

Men jag är lycklig för det...jag har mina 2 underbara barn och hälsan för de mesta.

 

Jag är lyckligare nu än på länge mest eftersom jag inte känner mig ledsen och arg p.g.a bråk och svartsjuka, nyfikna frågor varje dag!

Jag lever sakta men väl....jobb har jag inget än men det kommer väll en vacker dag då jag har det med, hoppas jag på!

Jag gör som jag vill numera och känner verkligen inte för att skaffa mig någon pojkvän som kan tycka o tänka om hur jag vill ändra mitt utseende...vare sig de blir bra eller inte så gillar jag att ändra mig...ändra stil, mitt hår, mer tattueringar, piercingar m.m jag gillar förändringar med mig själv även om jag skulle göra någon förändring jag inte är helt nöjd med;P

Vi har 2 katter här hemma vilket ger mig lite mer lycka!!! 2 hon-katter den ena är vit o heter dott och den andra är svart o heter maiden

    

Auroras hamster dog och då blev det dessa myskatter istället!

jag har en ny tattuering...en blomma jag tattuerar själv på min egen arm...skitkassa linjer men den ser ändå ok ut tack vare att jag färglade den...får se hur slut resultatet ser ut när den e läkt...det är ju ändå det som betyder något i slutändan!

 

Jag har funderingar på att göra en septum piercing...har alltid hatat dom..o tyckt att det ser mindre smickrande ut men jag har ändrat åsikt om detta o tycker nu att det är rätt snyggt och vill ha en egen...får se om det blir av då många i min omgivning kanske inte är lika förtjust i denna tjurring ha ha ha

får se...jag gör ju ändå som jag vill i slutändan....vuxen kvinna bestämmer själv!

Och det är ju dessutom min egen kropp så!!!!!



 

Presentation


Lite om mig o mitt liv som ensamstående 2-barns mamma vid 25 års ålder;D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards