babyiloveyoutoo

Alla inlägg under februari 2011

Av babyiloveyoutoo - 26 februari 2011 19:22

Ja Jag är KÄR  


Första gången på länge som jag är lite kär.


Åååh.... jag känner mig jätte glad!  

Visst jag har bara träffat denna killen som vi benämner MB 1 gång hittills och sms:at o pratat via datorn ett litet tag, men det var hur trevligt som helst....först så kom han in och jag fick en kram och han hälsade på Aurora sen fick jag present *parfymen cristina aguilera -doftar underbart! *, en mjölk choklad *han vet att jag älskar choklad* och panodil hi hi hi eftersom jag hade fått mitt allra första migränflimmer idag och hade skrivit om det på facebook så det var ju hur gulligt och roligt som helst=D  


Jag minns facktiskt inte när jag fick något i present av en kille på det viset...liksom spontant och älskvärt så....känns jätte härligt!  

 

  


He he he vi har samma sjukt roliga humor så vi verkar förstå varanda...det kommer ju säkert släppa mer på nervositet o så när man setts några gånger och under längre tid och så men hi hi jösses det gick så fort...han klev in genom dörren och jag fick känslan av att åh men vi sågs ju nyss typ...knäppt hur det kan bli så med vissa människor, att man bara känner sig ah öööhh *rätt ord.. rätt ord* typ kopplade em synkade öööh ah så att det känns som man har umgåts förr fasstän man aldrig setts förut=D    


Iii puss och kyss blev det me...he he *mysigt* hi hi


Får se hur detta blir framöver och...Oooh är jätte nyfiken på hur det kommer vara,bli och kännas längre fram då man nog setts mer och lärt känna varanda och man har träffat alla barn ihop o allt de där^^

Och vilken mysig röst han har hi hi...tänker på den ännu... Grymt fina ögon och vackra händer har han me=D  


*Hur mysigt och bra det än känns nu så kommer det ändå få ta sin tid innan jag går in i ett förhållande igen...även om vi "kanske" skulle bete oss som ett par fortare så får det ändå ta sin tid  *

Puss


  

Av babyiloveyoutoo - 15 februari 2011 14:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Lite om mig o mitt liv som ensamstående 2-barns mamma vid 25 års ålder;D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards