babyiloveyoutoo

Alla inlägg under december 2011

Av babyiloveyoutoo - 19 december 2011 14:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av babyiloveyoutoo - 19 december 2011 14:50

Lite nytt som hänt^^


 


den nyaste nyheten kommer hamna i ett låst inlägg då det kan finnas en FUL liten vessla som inte ska få nöjet att veta mooooha ha ha ha ha


Iallafall jag har träffat och umgåts lite med ÄLSKADE vännen caroline som jag inte träffat på länge...hoppas att vi ses snart igen!  "ÄLSKAR DIG" vännen min.

Aurora har fått 2 små hamster tjejer i julklapp som hon blev suuuper glad för=D


                         


Kram

 

Av babyiloveyoutoo - 19 december 2011 14:44

Ja jag har känt en massa för att rita och måla i mitt lilla kladdblock=D


 



                                                                    


Kram

 

Av babyiloveyoutoo - 19 december 2011 12:50

Mitt hår innan jag klippte det^^ Liiiite låååångt och fastnade i byxorna när jag drog upp dom ha ha ha


 


 


Håret efter jag klippte det....klippte en hel del;P

Ska snart *innom snar framtid när jag får pengar igen* testa ricinolja i håret mångs säger att det kan växa till sig snabbare och tjockare då^^

ush man blir så van vid att ha så långt hår som jag hade så jag saknar det en hel del fasstän det var bra jobbigt;D ska nog testa att ta ricinolja på naglarna me o se om det funkar på dom me=D

lägger in för o efterbilder när jag börjar med oljan sen=D

*fick tipset av jenova på daywievs^^ *


Kram

 

Presentation


Lite om mig o mitt liv som ensamstående 2-barns mamma vid 25 års ålder;D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards