babyiloveyoutoo

Alla inlägg under maj 2011

Av babyiloveyoutoo - 27 maj 2011 00:29

 


Testar att vara med o tävla i en fototävling: vår/sommar

*vår för mig är när de små flitiga myrorna börjar jobba;P* 


http://antonsfoto.webblogg.se/2011/may/fototavling-vinn-en-reflexskarm.html



http://johanpixels.se/webbshop


Kram

 

<3

Av babyiloveyoutoo - 23 maj 2011 02:17

Det finns ingen som jag älskar mer än mina barn<3


   

Men på en stadig andra plats står min mamma med diamantpokal i famn<3

Efter mamma finns främst min lillebror Samuel...efter det mina trognaste vänner<3


Kram

 

Av babyiloveyoutoo - 9 maj 2011 21:01

  



♥ Jag har burit barn i magen,sovit med dem på bröstet mitt. Jag har kysst små tår, torkat bort tårar. Jag har blitt spydd och kissad på, tillbringat sömnlösa nätter för å få dem till att sova, men jag vill inte byta för allt i världen! Jag har långt ifrån någon modellkropp, men när jag ser mej i spegeln ser jag en MAMMA och det finns ingen större ära el välsignelse! Stjäl denna om du också är en STOLT MAMMA ♥


Kram

 

Av babyiloveyoutoo - 4 maj 2011 15:17

Tänkte berätta om lite nytt som sker dårrå^^


För de första så e ja o min lilla familj i flytt...."Yes i know, awsome huh"


Vi flyttar till ett litet hus på landet.... Jag kommer ha en hel del renovering framför mig...Rum ska tapetseras, kök ska målas, här ska hamras o spikas m.m Weeei känns så skönt....vi har ju "typ" redan flyttat hit kan man säga men vi är en del i götene me än=D ... Vi bor längst ner på en grusväg mellan en massa åkrar så här kan barnen springa fritt och Aurora kan tillome gå ut själv och utforska....nära till sjön och härlig natur "därav alla natur bilder på kryp och blommor...jag älskart"


          


Kram

Presentation


Lite om mig o mitt liv som ensamstående 2-barns mamma vid 25 års ålder;D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards