babyiloveyoutoo

Alla inlägg den 14 april 2013

Av babyiloveyoutoo - 14 april 2013 23:07

Jag borde uppdatera här på bloggen oftare så inläggen inte blir så drastiska med förändringar o så  


Lite nytt då:


Jag är tillsammans med en underbar 2 barns pappa från Falköping. Niklas heter han och är den vackraste mannen i mina ögon  


Det är ganska nytt då vi blev tillsammans den 5/4-2013.

och innan dess hade vi väll typ bara känt varandra och träffats en gång på ca 1 månad...Grovt räknat ha ha ha

Men det känns SÅÅÅ bra, jag känner mig lycklig och älskad  

Jag vill ha ett LÅNGT och lyckligt liv tillsammans med dig och alla våra barn  !!!


 


Numera har vi ingen katt, eller något husdjur alls förutom alla de där dammråttorna som vägrar flytta och som är svåra att fånga  



Jag går på soc än, då jag inte fått något jobb...och arbetscenter fick jag ju sluta på då jag vart där ca 1 år...fasstän man igenteligen bara fick vara där i 6 månader  


Hum vad mer....

Jo Aurora har tagit hål i öronen och har lösa tänder...min stora tjej börjar bli ricktigt stor nu.

 

Melody är typ som vanligt...ofta jäklig och med starkt humör. Låååång 3 års trots på henne  

 

Men jag älskar tjejjerna mest över allt annat i hela universum iaf  



Det var nog allt för denna gången=P

Kram

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lite om mig o mitt liv som ensamstående 2-barns mamma vid 25 års ålder;D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards